נתוני אבטחת מידע

אבטחת מידע 

1. שרת סגור לכניסה באמצעות key SSH בלבד. 
2. גיבויים יומיים של מסד הנתונים. 
3.חיבור בין אפליקציה לשרת דרך 
SSL. 4 קריאות בין אפליקציה לשרת באמצעות תוקן לאחר אימות דו שלבי של משתמש הקצה. 
5. כל הסיסמאות באפליקציה מוצפנות בהצפנה חד כיוונית. 

*במידה ויש לעירייה דרישות אבטחה פרטניות הם יהיו בתוספת תשלום.

 מסד נתונים 

1. כללי 
1.1. לאפליקציה קיימים שני סוגים של ישויות: 
1.1.1 עיריות 
1.1.2 מתאמנים 
1.2 לכל אחת מן הישויות, בעת ההקמה או ההרשמה לאפליקציה, נוצרות רשומות במסד הנתונים המכילות את פרטי הישות ולאורך זמן גם את נתוני השימוש. 

2. החיבור-קשר בין המתאמן לתשתית העירייה 

2.1 ברגע שיש פעולה/קשר בין מתאמן לתשתית עירייה (למשל אימון בפארק השייך לעירייה), נוצר במסד הנתונים קשר בין רשומות העירייה לרשומות המתאמן דרך אותו אירוע. בנוסף, ישנו קישור מלאכותי בין מתאמן לעירייה הנוצר בעת הרשמת המתאמן לאפליקציה . 

2.2 המתאמן רשאי לבחור את עיר מגוריו ובכך לקשר את המידע הכללי לפעילותו )מטא-דאטא( לעירייה. הקשר הנ"ל מאפשר לייצר תובנות סטטיסטיות אותן העירייה יכולה להפיק מהמערכת, וכן לייצר ערוץ תקשורת מהעירייה למתאמן. 

2.3 הקישור בין העירייה למתאמן הוא "רבים לרבים", לכל עירייה יכולים להיות מקושרים מתאמנים רבים, ולכל מתאמן יכולות להיות מקושרות עיריות רבות (אם כי הדבר פחות נפוץ בשימוש יומיומי). 

3. סטטיסטיקה-הנגשת מידע לתושב 

3.1 המערכת יודעת לספק מידע סטטיסטי לעירייה 

3.2 בנוסף למידע הסטטיסטי שניתן להפיק מהמערכת, עיריות אשר הינן בתשלום לאפליקציה מבטלות את עלות השימוש באפליקציה עבור מתאמנים הגרים בעיר ומאפשרות בתשלומן את הנגשת המידע לתושב על ידי מיפוי הפארקים של אותה עירייה.

4. בעלות על הרשומות 

4.1 הרשומות השייכות לעירייה הן אלו שנוצרו עבורה למשל: מתקנים, פארקים, אירועי ספורט וכו'.

 וכן הקישור הנוצר למתאמן למשל ע"י אימון בפארק ו/או במתקן מסוים וקישור המטא-דאטא של המשתמש לעירייה. בנוסף העירייה היא בעלת הדוחות והסטטיסטיקות הנוצרים בעקבות השימוש בקשרים אלו. 

4.2 בעת סיום התקשרות, העירייה רשאית למחוק את הרשומות שלה והקשרים שנוצרו ממסד הנתונים. המתאמן רשאי למחוק את רשומותיו בכל שלב שירצה גם כ

כל הזכויות שמורות לקליסטניקס בע"מ • נבנה על ידי אוברסייט

הצלחנו לעניין אותך?
צור קשר!